sumosgoksu benimde 11 ay neredeyse olmadi ilk devlet hastanesine gittim hormon ve sperm testi istediler esimin sonuçlar normal cıktı fakat benim hormonlar vitamin eksikliği vs var dediler ben sonucları alıp özele gittim benim bir arkadaşım bana vitamin önerdi doktora danıştım doktor kilo vermem gerektiğini ve vitamin ilacını kullanmam gerektiğini söyledi o bana biraz daha pahali bir vitamin onerdi (prowomen) 1 ay düzenli kullandım adet sonrasi 8 gün soğan kuru uyguladım gebelik oluştu 3 temmuz da adet olmadım 7 temmuz da kan tahlilde gebelik cıktı