Reyyan34 Çok az hissediyorm kızlar bazen gün boyu hissetmediğim oluyor.. sizlerin nasıl normal snrıım böyle olması bu haftalrda unutuyor insn 2. Gebeliğim ama
Eeisitan Reyyan34 20+0 bugünden itibaren bende az hissediyorum normal sanırım herkes öyle söylüyor bikaç haftaya yoğunlaşır hareketleri diyorlar.
Aylaninannesi Reyyan34 normal 32. Haftaya kadar düzensizdir o yüzden sayılmaz hareketleri, yemekten sonra sola yatınca hareket hissedebilirsiniz deneyin
Zeynep1122 Reyyan34 ben hala net hissedemiyorum ya doktora söyledim 24′e kadar yolu var hissedersin dedi 😣
MiniKaya Reyyan34 bende 20+6 dayım normalde az hissederim böyle kayma gibi bugün ilk defa bir kere çok sert bir şekilde hissettim bir kaç gündür göbek altımda hissediyorum normaldir umarım 🤲🏼
pembeblog Geceleri daha çok hissediyorum dışardan belli hareketleri . 17 haftada hissetmiştim yavaştan
Maviii13 Ben uzun zamandır bayağı net hissediyorum çoğunluk sağda ama arada solda ortada 20+6 ikinci gebeliğim. Otururken daha fazla hareket hissediyorum fakat ayakta olduğumda da net hareketleri.