Eceunverkanra AlininAysesii Benim kayip yasayip su cikmak zorunda kaldigim whatsapp:( Memnun oldum beni hatırladığına 🥰 Evet uzun bir sure sonrası Rabbim nasip etti cok sukur bin sukur insallah saglikla alabilirim kucagima🤲🏻 2. cocugunu doguracaksın sanırım dimi?
AlininAysesii Eceunverkanra Yok hayır Kids’teyim ama arada buraya da bakıyorum ☺️ Hadi doğur da gel Kids’te bekliyor olacağım seni 💃🏼
Busra221 Normal doğumdan Korkmuyorum hatta biran önce doğurmak istiyorum. Asıl sezeryan beni aşırı korktuyo inş sezeryana kalmadan doğururum