Rahimden kaynaklı cnm sidetli olmadıgı sürece normal aslında bu agrı herkesde var fakat bazı hamileler hissetmiyormuş benim ilk gebeligimde hafif ara ara hep ysşadım 39+4 de dogum yaptım bunda da simdi 20 haftalık olduk buda bu sekilde gidio alıştım artık 😊