Toydemir ben normalde çok stresli biriyimdir. Ama ne olduysa hamileliğimi öğrendiğim günden beri kafam aşırı rahat. Şu an kafama takmam gereken bir sürü problemim var ama sürekli ‘amaann bundan ne olacak? Kafama taksam sanki çözülecek? ‘ diye diye geziyorum. Bir şeyi kafama takma sürem maksimum bir saat falan 😂
şaka bir yana canım ben şunu öneriyorum sana ‘stres yaptığın zaman olayların akışını ya da sonucunu değiştirebiliyor musun?’ Bunu sor kendine. Eğer cevap hayırsa mantıklı çözümler üret. Örnek veriyorum eşine mi alındın? Stres yapmak yerine ya konuşacaksın derdini anlatacaksın ya da yapamam diyosan stresini yaşamayıp olayı örteceksin