Anneyim Fevziyeakdemir valla benim kızım da oyleydi yüz üstü kendini görtermedi sadeve yandan yüzünü görebildik bana benziyor Du😍😍😍😍😍şimdi 31+1 olduk bile
Sfk55 Fevziyeakdemir 13lerde kız gibi demişti 18 de erkek oldugunu öğrendm🙈Ben 24 hfta oldum daha yeni gttm yok göstrmıyo yüzünü her seferinde bu da inat 😂detaylı ultrsanda da cok ugrastık 3 kez aralklı grdm cok haff yandan gördük o kadar 😬
Asu1 Fevziyeakdemir benimde nasipse kızım olacak canım bizimde aynıydı hiç göstermedi 2-3 doktora gittik hatta yok zar zor gördüler 20. Haftada😅 hatta bizimki sonradan yüzünüde hiç göstermedi bi tane yandan ultrason fotoğrafı var başka yok😂
YagizAsyaMom Fevziyeakdemir valla kızdan mısır bilmiyorım ama benim oğlum ağalar gibi yatıyordu her muayenede heryer meydanda ama kızım pek bi utangaç yüzünü göstermiyor ellerini kapatıyor bacaklar toplu zar zor 16. Haftada öğrendim 😂şu an 32 haftalık en son gördüğümde sırtı dönüktü😵
Mom046 YagizAsyaMom Benimkide sürekli aynı pozisyonda sırt üstü öyle yatıyor yüksek ihtimalle erkek denildi önceki hafta 11 haftalık iken.
Yarim_Kilo_Kiyma Fevziyeakdemir Hiç öyle laflara inanmayın hiç belli olmaz. Aylarca göstermedi kendini bizim minik hatta ilkten kiz dediler ama sonunda 20. Haftada erkek olduğu belli oldu. Detaylıda da netleşti hamd olsun
cptrhb Mom046 Yok ya ben ingilterede yaşıyorum burdaki cihazlar eski türkiyedeki gibi son teknoloji değil ondan. Türkiye çoktan 3 4 boyutluya geçti bunların haberi yok onlardan onu bırak siyah beyaz cihazları bile çok eski