Esra_aciyan Boncuk18 Benimde öyle oldu sanki bebek varmış gibi kımıldıyordu. 1 ay oldu çok şükür iyileşti ama bebeğimi emzirirken yine arada sızlıyor tabi
Damlapilatin Kerim2013 dikişler alındı ne demek. Ben özelde 1. Gebeliği Sezeryen de yapıştırma bant vardı dikiş falan alinma yoktu. Şimdi devlette sezeryen olcam bazıları dikiş li diyor daha doktor la konuşmadim
Kerim2013 Estetik dikiş canım içten dikiş ama iki ucundan ekledi dugumluydu bir tarafının düğümünü kestiler diğer taraftan çektiler devlette oldum sezeryan
Hhabibe Karnınızda şişlik var mı ? Bende sezeryan olalı 1 hafta oldu karnımda şişlik kaldı tabii dikiş ağrım var
perihankrkya Boncuk18 bazen otururken bazen kalkarken 10-15saniyelik sızlama geliyor geçiyor cnm bende 😊 artik yere oturuyorum evi süpürüyorum herseyi yapiyorum artik korkma kendine cesaret ver ben oyle yaptım 😊
perihankrkya Boncuk18 1 hafta oldu cnm ama ilk gün kendim yürüdüm ben dik bir sekilde ondan sonra hiç oturmadım sızlama oluyordu biraz sonra geçiyordu dik yuru cnm o zaman hemen iyilesirsin
Ern perihankrkya canım peki hiç oturmadığın halde ağrın olmuyor muydu ? ben sezeryan olalı 19 gün oldu hala zorlanıyorum ayakta kalınca hemen sızlıyor