Sdkseda normal olarak benimde karnımın alt tarafında şişlik oluşmaya başladı ama bebek aşağıya baskı yaptığındandır diye düşünüyorum 37 haftadayım bir aydır falan da öyle yani
senin ki de aynı şekildeyse normaldir bence ama farklı bir şeyden bahsediyorsan doktorun izinden gelmesini beklemeyip başka doktora gitmelisin bence