Öncelikle 37+1 olduk bugün üç dört kere hıçkırık tuttu bebeğimi ve de duyanlar bilir çıt sesini 15 defadan fazla duydum sürekli karnım gergindi hep hareket ediyordu özellikle göbek deliğimin orda oldu
acaba sıkıntılı bir şey var mıdır bu ses eklem sesi falan deniliyor ama bana mantıklı gelmiyor nedense bide bu kadar çok olması beni korkuttu bu durumu yaşayanlar var mı
ikinci olarak samsun devlette doğum yapanlar varsa refakatçi olarak yanımızda eşimiz kalabiliyor mu yoksa kadın birisi mi kalmak zorunda çünkü lohusa servisine erkek alınmayan hastaneler var diye biliyordum bu konuda bilgisi olanlar var mıdır