Merhabalar ,
28 haftalığım. 3-4 gündür sol kasığımda sancı var ama gaz sancısı olduğunu düşündüm hep çünkü hem tuvalete çıkamıyorum hem afedersiniz gaz çıkaramıyorum. Zaten hamilelikten önce de sık yaşadığım bir durumdu. Bugün kendimi yormadan sadece vileda yaptım eve ve belime giren ağrıdan yarıda bıraktım. Şu an belime ara ara giren ağrı ve karnımda ağrı var. Burada hep erken doğum hikayesi okumaktan mı kafamda kurdum yoksa gerçekten hastaneye gitmeme gerek var mı sizce 😔