Zeynep20 Bugün ultrasyona girdim bebeğimin kilosunu öğrendim 32 haftalığım 1 800 kilo gayet normal mi?
Zeynep20 Betim Kanadadayım ben haftaya görüşcem doktorumla önce ultrasyona gidiyorum sonra görüşüyorum burası biraz yavaş TR gibi değil canım ama her zaman bana gayet iyi bi hamileliğin var der.
Zeynep20 Akbas77- İşte normal olup olmadığını haftaya öğreneceğim inşAllah canım maşAllah sen ne ile besleniyorsun ☺️
ikincikezanne- Zeynep20 bence normal . 31+1de gittim 2020gram dedi ultrason kagıdinda 32+2 yaziyor 1 hafta öndeymis yani sizinkide gayet iyi zaten bu zamandan sonra başlae kilo alımi falan😊
Zeynep20 ikincikezanne- bende öyle düşünüyorum ama bilemedim bizim milletimiz biraz sever eleştirmeyi çünkü doktorum sağlıklı bi hamileliğin var diyor bana gayet düz ilerliyorsun diyorda bizim millete pek laf anlatmaya gelmez
Akbas77- Zeynep20 Aslında cokta özen gösteremmiyorum hamilelikten önce nasılsa simdide öyle çalışıyorum muhasebeyim o yüzden pek düzenli de yiyemiyorum aslında genetik galiba 😂
Beklenenmucizem Zeynep20 bende 33 haftaligim. Doktorum a dedim kilosu çok az . Doktor dedi bu haftada ancak bu kadar olur . Bu geri kalan haftalarda alacak kiloyu . Bide kilosu 1500
Zeynep20 Beklenenmucizem Yani daha günümüz var bebekler haftalık 500 gr alıyorlarmş bizim bu milletimiz beni sinir ediyor
Zeynep20 Busedoruk Evet nasip yaaaa bugün de haftama uyumlu bi kilom var diye uygulama söyledi içim rahatladı😄