Dilara65 Doktor fitil verdi vajinadan kullanmamı söyledi. İdrarımda enfeksiyon varmış kullanan var mı ?
Esr53 Dilara65 Bende kullanıyorum 7 tane var içinde ve kullandıkça işe yarıyor bitince eskisi gibi 🤷🏻♀️ İhtiacım oldukça kullanıyorum sadece
Gonulidil Dilara65 mutlaka kullanın. Ben kullandım ama enfeksiyonum tekrarlamış doktorumda uyarmadı. İdrar yolu enfeksiyonum yüzümden kızım bi hafta yoğun bakımda kaldı
DilanDag Ayse0707 bende aşırı derecede ağrı yapıyor canım son zamanlar serum bile yedim ama fayda etmedi en başında herhangi bir belirti yok öğrendiğim de ama sonradan üç dakikada bir tuvalete gitme karın ağrısı böbrek ağrısı bel ağrısı saymakla bitmez
Marazin_annesi Dilara65 bende hem akıntı var dedim hem idrar enfeksiyonu ama ilaç vermedi bol su icceksin dedi
Dilara65 Verdiği fitili kullandım. Çok araştırdım her doğumda % 80 gebe kişilerde oluyormuş. Fitil kullandım akıntı eskisine göre biraz daha iyi krem verdi birde. Krem kaşıntıyı durdurdu. Özellikle bol bol su içmek gerekiyo