Bayrampaşa Kolan hastanesi Berker beye gidiyorum. Dilek hanıma gidiyordum memnundum ama pandemi olunca 3 ay gelmedi daha yeni geldi doğumum yaklaştığı için tekrar ona dönmedim Berker bey normal doğum taraftarı, ne sorsanız cevaplıyor ve bilgilendiriyor ayrıca da çok rahat bir doktor. 32. Haftamda gece ağlaya ağlaya acile gittim Ayten hanım vardı çalışanlara nst girsin ben sonra gelirim demiş bekledik bekledik geldi yüzüme bile bakmadı ultrason ekranını bile göstermedi ağzından cımbızla zor laf aldık hiç memnun kalmadım kendisinden. Gece doğumda Ayten hn. nöbetçi doktormuş ben Berker beyi isticem doğumum gece olursa da.