Ben de 9-10 haftalıkken grip desem grip olmayan sürekli öksürten farklı bir hastalık geçirmiştim. Doktor bana da ilaç veremeyeceğini sadece bol su ve ıhlamur içmem gerektiğini söylemişti. Boğazıma bile bakmamıştı çünkü baksam da gene ilaç veremeyeceğim demişti. Çok geçmiş olsun.😊