Ümraniye Afiyet hastahanesinde 250 tl ye yaptırdım. Çok çok memnun kaldım. 2li ve 3lü testleri yaptırmadığım için bunu kesin yaptırmak istiyordum. Kalp atışından damarlarına kadar bakılıyor. Sıkıntı çıkarsa tedaviside mümkün. Ama çok şükür bir şey çıkmadı🙏🏻 Üstelik yüzünü gözünü bu kadar net görmek insanı inanılmaz mutlu ediyor😌 Her zaman olan bir şey değil sonuçta. Diğer testleri yaptırmayan anneler bunu tavsiye ederim yaptırın.✌🏻🤰🏼❤