Masal20201995 Ben 5 li hastane çıkışı aldım içinde 2 zıbın 2 tulum(kendinden eldivenli ve patikli) bir tanede şapkası var. Doğduğunda 1 zıbın 1 tulum 1 şapkasını giydiricem diğeride yedek bence yeterli. 10 lu almadım ben gereksiz bence battaniye olarak müslin battaniye koydum. Ben biraz ne kadar az eşya o kadar iyi kafasındayım kalabalık sevmiyorum. Yoksa elim ayağım birbirine dolanıyor çok eşya olunca 😂