Merhaba anneler ve anne adayları
Benim hamileliğim başından beridir sağ altta diş etim balon gibi şiş o tarafta hiç çiğneme yapamıyorum zaten. Ayrı parça gibi duruyor ve son zamanlarda da daha fazla şişmeye başladı. Geçen sene erken doğumlu bebeğimi kaybettim. O yüzden idare edip diş dr una gitmedim. Neden dolayı böyle olmuş olabilir yani bi vitamin eksikliğimi kızlar. Fikirlerinizi alabilir miyim ☺