Kızlar sizce yenidoğan bebeği emzige alıştırmak mantıklı mi? Bu konuda hiç araştırma yapmadım ancak mantıken düşününce emme refleksiyle doğan bir bebek kaliteli bir emziği sevecektir. Fakat bu defa meme reddi yaşanabilir mi? Biberon da keza aynı soruları çağrıştırıyor bende. Siz bebeklerinizi emzige biberona alıştırdınız mi? 39 haftaligim yarın hastaneye gideceğim bugün yarın doğacak inşallah güzel kızım. Ancak emzik almadım biberon ne olur ne olmaz diye hastane çantama koydum. Emzik ağız yapısını değiştirir mi sonra biraktirmada zorluk çeker miyim? Önerir misiniz bu konuda bilgileriniz neler?