Prensveprensesinannesi tansiyon sıkıntım 25.haftadan beri vardı. Sürekli yüksek cıkmasına rağmen ilaç başlanmadı bende doktoruma güvenip normal oldugunu düşündüm. 15.8 falan oluyordu. Rutin bir tahlilde protein 1 görüldü, 24 saatlik idrar topladım sonra onda da değer yüksek cıktı. Ertesi günü tansiyonum birden 17 10 oldu. Acil sezaryen e alındım ve doktorun verdigi tepki sana niye ilaç başlamadık? Oldu