shnzzz Merhaba sezaryen sonrası beslenme hakkında doktorlarınız ne tavsiye etti🤔 2 gün önce sezaryen doğum yaptım suan için çorba içiyorum sadece
Yaseminozel shnzzz sadece çorba mı içiyorsun😳 2 sezeryan oldum gaz ve kabız yapıcak şeylerden uzak dur demişti sadece oda ilk zamanlaR için ama iki ay sürmemişti iyileşme sürecim ben herşeyden yedim valla hiç sıkıntı yaşamadım
Semam shnzzz Valla bana sadece hastanedeyken çorba ve hoşaf verdiler onun harici çıkış yaparken doktorum katı gıdalara başlayabilirsin dedi evdede yine çorbayla tavuk pilav felan tuketiyodum suan herseyi yiyorum gaz yapmayan gıdalar olduğu sürece 🤗
shnzzz Yaseminozel evet bir de hoşaf ve kahve 😬 suan biraz yazılanlar içimi ferahlattı karnım gurulduyor🙈