Sen1meleksin Kızlar benim 6+4 haftalık doktora ilk defa gittim ultrason vs işte sonra ilaca başlayalım dedi bi ton ilaç yazmış cok fazla geldi sizin nasıldı
[silindi] Sen1meleksin Tsh icin var folik asit vardı birde progestan canım şuan 12+6 gunlugum tsh icin ilaca devam ediyorum progestan var decavit ve imom var birde kan ilacı aynı durumdayız 😊