Eta21 iki çocuk büyüttüm 3.ye hamileyim en gereksiz şey emin ol evdeyken hep beşiğinde uyuttum bir yere gittiğimizde de anakucağı yeterli oldu içine ince bi yastık yaptım çok çukur olmasın diye hiç gerek duymadık ben endişe ediyordum doktoruma sordum bunların zararı varmı diye oda anne karnında dümdüz mü yatıyor bebek dedi 😁 Gerçekten onda daha uzun süre uyuyordu aynı şekilde bundada yaptırmayı düşünmüyorum canım