Demetsvm ağlama hic bana da 6.5 ense kalınlığı yuksek dedi perintolog başka bir radyoloji doktoruna gittim o da 5.3 ölçtü ve bebek %90sağlıklı dedi. Ben 22 haftada yaptırdım sen kaçıncı haftada yaptırdın. Bir çok doktora sordum. Önemli olan 12 haftada ölçülen dedi.