26_26_26ggg Merhabalar 20.haftamdayım göğsüme herhangi bir krem sürmedim ama karnıma sürüyorum siz göğsünüze bir krem kullanıyormusunuz? Göğüs de oluşabilecek çatlak ve yarıklar için sürmem gerekiyor sanırım tavsiyelerinizi alabilirmyiim?
cnslymn Tugcebyr bana da o iyi oldu ilk hamileliğimde son iki ay kullandım hep hiç yara nedir bilmedim hem de hiç çok şükür vücut yapısına göre değişiyor olabilir 😊
Tugcebyr 26_26_26ggg diğer iki markayı bilmiyorum ama lansinoh çok kötü üstelik bulaştığı kıyafetten de çıkmıyor yıkasanda yağlı yağlı kalıyor baya kötü onu kullanma sen diğer ikisini değişimli olarak sür