Ehnr benim 17. Haftada başıma geldi hunileşme ama bende rahim boyu da kısalmıştı dikiş atıldı sürekli istirahat ettim ve 37. Haftaya geldik rahim boyunuz gayet iyi korkmayın bence ama istirahatle geç iyor hunileşme iş yapmayın dinlenin bol bol geçer inşallah 🤲😊