Sen1meleksin SalEz ben mayaya gittim canım ama arkadaşım yeni doğum yaptı hep nilüfer hanıma gitmişti
Esrdrn SalEz evet memnun kaldım yarım saat falan sürüyor eğer bebeğin pozisyonu müsaitse renkli veriyor zaten her kontrolde Her şey normal çıktı çok şükür hala o doktora devam ediyorum