Tuugceoz Merhaba kizlarrr 🤗 33+5 haftalik olduk ama cok fazla kasilmalarim oluyor bebek bir tarafta toplanip kaliyor ilk dogumumu 35 haftada suyum gelmesinden dolayi erken oldu buda olucak diye korkuyorum ayni haftada olanlar sizlerde durumlar nasil
littleon Tuugceoz 35 haftalıgım agrılarım var bebegim surekli toplanıyor 2 hafta onceye kadar erken dogum riskim vardı zaten tekrardan ilaca başladık dr. 1. Hafta daha dursun dedi
G_A45 Sude_uzum01 bnmde 30 haftadan ıtıbaren toplanmaya basladı doktorum magneyzum yazdı 34 haftalıgız şükür suana kdr skntı olmadı
Patiiiiinnnn Valla 33+4 bizde benimkide sağda toplanıp duruyor ağrı olmuyor ama gerilmeden kaynaklı çok acı oluyor yırtılacak gibi..sabah ağdacıma gittim senin göbek baya düşmüş dedi🙄 ilk gebeliğim stres olmuyor değilim tabi
Tuugceoz cptrhb evet kuveze aldilar 15 gun kuvezde kalmisti solunumda sikinti vardi cok sukur suan 3 yasinda birdaha hic bir sikinti yasamadik
Tuugceoz Alparslansmom evet kuveze aldilar 15 gun kuvezde kalmisti solunumda sikinti vardi cok sukur suan 3 yasinda birdaha hic bir sikinti yasamadik
Gulsevin 33+1 iz bizde. Şuan için herşey yolunda. Ağrı kasılma falan yok çok şükür ☺️ Toplanma oluyor ama. Karnım yamuk görünüyor bazen 🙈 sertleşiyor arada. İçerde neler oluyor bende merak ediyorum 😊
EbrarBilgem Tuugceoz 1 gün sonra 33 oluyoruz çok şükür bi sıkıntım yok ama suyum hafif azalmıştı sorun olucak kadar değil ama cuma günü perinataloji bölümü bakıcak doktorum sevk etti bakalm inşallah erken gelmes minik hanım zaten normale göre biraz minyon 🥰🥰🥰
Serguzest Bende 34 haftalığım 32 den beri kasılma toplanmalar oluyor doktorum günde 10u geçmiyorsa korkma normal bunları yaşaman dedi
Senoss_shnn Tuugceoz benim bebeğim de 34 den beri kasılıyor hala da öyle kasılıp taş gibi oluyor ama doğum başlamadı henüz 38+4 teyim korkma iyi düşün iyi olsun 😊
glbyzksr 34+4 olduk biz de benim de bebeğim ya sağda ya solda toplanıyor sanki poposunu çıkarır gibi. Gecen hafta doktoruma sordum olur onlar vücudun doğuma hazırlanıyor kasılıyor dedi Tuugceoz