nunush kizlar selam ben 28+ 5bende yapiskan bir akinti geliyor bazən sulu halde bazende kati normalmi kimde var?
gldnn nunush bende de var o akinti 22.haftamdan beri nedir ne degildir hic bilmiyorum surda bekleyelim bilen biri cikar
Yasmnguull nunush benimde hep vardı önceden de gecen hafta doktoruma sordum sarı ve beyaz akıntım dedim kötü koku ve kaşıntın yoksa ilaç yazmam dedi kötü kokmuyor kaşıntım da yoktu ama sarı dedim kuruyunca sarılaşır zaten dedi 🙏🙏
Gmzbkr nunush hergun iç çamaşırı değişiyorum günlük pedler bile fayda etmiyor öğrenince bilgilendir lütfen :)
Mineee123 Ay ben de bekliyorum burda 😂 bende de bitmek bilmeyen bir akıntı sorunu var kullanmadığım fitil kalmadı
Mineee123 nunush ikisi de oluyor ilk başta katı peynir kesiği gibiydi şu aralar sıvı şekilde sümük gibi oluyor
melodiprenses Bende de hem iç çamaşırımda ıslaklık ve sarı akıntı gibi geliyor. Suyumun geldiğini düşündüm
Ebru-123 melodiprenses bende de boyle oluyor.bebegimin sivisi mi azaliyor diye endişe e ediyorum açıkçası. Cumaya randevu aldim bakalim
Glshhrn Ebru-123 haftalarımız aynı benim de akıntım oluyor özellikle iş yapınca ya da yürüyünce eve geldiğimde oluyor haftaya Çarşamba randevum sizinki benden önce gidince yazarsanız sevinirim 🙏
melodiprenses Ebru-123 doktora gittim suyun normal olduğunu mantar kaynaklı olabileceğini söyledi. Bunun için fitil verdi ama 2 hafta sonra yine suyu kontrol için çağırdı
Ebru-123 Glshhrn gittim ben bugün. Doktor bebegin sivisinin normal oldugunu söyledi. Bu donemlerde sıvı akıntının normal oldugunu söyledi. Cunku rahim büyüyor plesanta gelisiyor dedi.