Anneolmayahasret Angels21 3.gun icin erken canim gordugun islemden dolayi oluyo😇insallah guzel.sonuc alirsin
Saritilki Angels21 4.gün kan testi yaptırdım dayanamadım. Beta hcg 21 çıkmıştı. Çok şükür artarak devam etti. Kiöseye söylemeden gizliden yaptırabilirsin. Kaybedecek bişeyin yok.
Homeless20 Anneolmayahasret ben aramıyorum kız belirti arkadaş şey yapmış bbde ona işlemden olduğunu yazdım
Angels21 Anneolmayahasret belirti aramıyorum herkesin belirtisi de bir olmaz zaten sadece fikir alıyorum 😊
Anneolmayahasret Homeless20 ayy yanlis likla sana vermisim cevap k.bakma canm 🤭🤭 evet bende iki kere tup bebek oldum ikinci tuttu onuda kaybettik yeniden basliycaz insallah
Homeless20 Anneolmayahasret yaa inşallah bunda kucağına alırsın 🤲🏻🤲🏻🙏 bende tüp bebek oldum bakalım ne rahatsızlığın vardı
Homeless20 Anneolmayahasret inşallah inşallah.. ederim tabiki hep de ediyorum emin ol nasıl zor günler olduğunu bildiğim için hep ediyorum