Merhabalar sizlere birsey danismak istiyorum.38+3 um bugun muayene oldum herhangi bi sikintim yok bebek saglikli suyu iyi ama sancim olmadi hic.Doktor haftaya kdr sure verdi yine sanci olmazsa ya suni sancinyada sezeryanla aliriz dedi haftaya 39 haftalik olacagim.Erkek bebek bekliyorum.Bebegin saglik durumu tehlikeye dusmedigi surece neden boyle birsey sundu doktorum anlamis degilim.Sizlerin fikirlerini merak ediyorum.Kendi sancimi beklemelimiyim 40 ve 41. Haftama kdr