Merhabalar, komşularımdan aldığım öneriler ile bende gebeliğimin başından beri oraya gidiyorum. Doğum katında 7-8 oda var ve oda içlerinde duş bulunuyormuş. Sancı ve doğum süreci tek kişilik odanızda gerçekleşiyor. Ebeler süreç boyunca ilgililermiş. Pilates topu ile egzersiz yaptırıyor, ağrı gelince squat atmanızı söylüyorlarmış. Doğum başlayınca yatağa takılan aparatlar ile odanız doğumhane donanımına ulaşıyor ve odadan çıkmadan doğumunuz gerçekleşiyormuş. 3-4 kişiden aynı şeyleri duydum. Ve herkes oldukça memnun.