Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bence devlette özelde hastaneye göre değişir ben devlete gitmeye başladım tahlillerden sonra özele de devlete de kontrol oldum son zamanlar özele geçer doğumu özelde yaparım diye düşünürken özelde ne ilgi ne detaylı bilgi alamadım devlet detaylı bilgi verirken geçirdiğim süre daha kısa oldu hep ve şuan pandemi sebebiyle doğumda kalınacak odalarda tek kişilik ben devlette doğum yapmaya karar verdim yerine göre değişir yani