Kızlar 37.haftamdayım bugün çatı muayenesi oldum. Doktorum başından beri normal doğum diyordu. Çatı muayenesinde canım çok yandı. Neden oyle oldu bilmiyorum iliskiye girerken canım yanmıyor, hamile değilken alttan ultrason, elle muayene yapıldı bir de speklumla rahim duvarına kadar bakıldı ama canım böyle yanmamıstı. Bu cok garip bi acıydı. Muayeneden sonra nst ye girdim nst de ufak sancılar çıktı. Eve geldim arada belim agrıyor kasıklarıma kalcama agrı giriyor. Doktor catın biraz basık ama suan normal olamaz ya da sezeryan olur diyemem o anca doğum yapacağın gün acılmana gore belli olur dedi. Belki normalken birden sezeryana da dönebilir ama suan normal dogum dedi. Net bir sey söylemedi. Ben de korktum acıkcası muayenede böyle canım acıdıysa nasıl normal dogurucam diye 😔