Mehmus canım sen duanı et takdiri Allaha bırak biyerde okumuştum kesin sonuç denilen tüm testleri yaptırıp çocuğu down sendromlu dendiği için bebeğinin hayatına son veren anne bebegi dogdugunda hiç bi sorunu olmadığını söyleyip vicdan azabı çektiğini yazmıştı hic bişeyin garantisi yokki problemli diyip sapa sağlam doğan çocuklar var sen aklını onlara takarsan bebeğinde etkilenir. Bana da 2li testte ense kalınlığı normale göre kalın dediler evet ilk başta mahvoldum ama dua ettim bol bol doktor değiştirdim 19. haftada doktorum herşeyin yolunda olduğunu söyledi ve benim bebeğim iri bir bebekmis o yüzden takma kafana bebeğin için 💐💐