Efozd Kızlar adetim biteli 10 gün oldu ve dün kasıklarımda karnımda bir ağrı oldu bugün sabah uyandığımda kahverengi lekelenmem oldu biraz fazlaydı zamanla azalmaya başladı fikriniz var mı ?
Ates2020 Efozd kızımda adetimin 10 günü kahve leke geldi sonra gelmedi adet günüm de hamile olduğumu öğrendim. Şimdi yine hamileyim adetimden 3 gün önce leke geldi bi daha gelmedi yine hamileyim 🤪
Efozd ogluileannesi yumurtlama günüm yarın geçen adetimde normal adet gibi geçti lekelenme şeklinde değil yumurtlama gününden önce hamile kalınır mı acaba ? Çok karışık kafam karıştı canım. Yani şu an adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum ve lekelenmem ara ara artıyor normal bir şeydir diye doktora da gitmiyorum geçmezse gideceğim sanırım. Cevapladığın için teşekkür ederim ☺️
ogluileannesi Efozd testle baktın mi canım yumurtlama gününe ? Çünkü uygulamalar şaşabililiyor. Daha önce de yumurtlama olmuş olabilir , bize de haber et durumunu 🥰🙏🏻
Efozd ogluileannesi hayır canım öyle bir takibim hiç olmadı. Sanırım bir doktora gideceğim. Haber ederim mutlaka ♥️
Efozd Ates2020 canım lekelenmenin 2 günü gittim doktora yumurtlama çatlaması dedi hafif lekelenmeliydi ama 3. Günden itibaren adet kanaması gibi gelmeye başladı hatta daha fazla ne olduğunu inan bilmiyorum bugün 5. Gün ama adet gibi hala yarın yine gideceğim doktora