Kızlar benim açılmam yok ama rahim bı noktadan zorlanmış doktorum demişti bebeğin hareketlendikce hafif ağrın olabilir normal diye burda birsuru şey okuyorum okudukça kendimi yiyorum yaa rahim ağzım 40 falanmia sanırım doktorum iyi dedi fakat buraya yazanlar olmuş yok birden açıldı hiç hissetmedim bilmem ne? Böyle bişey olabilir mi yaa