Habibe02 Arkadaslar 12 haftalık gebeyım sortım ve kasıgım agrıyr baya acaba normal midir bnm gbi olan var mı suan ıkısı bırden agryr
Duru999 Habibe02 merhaba dr gorunun. Benimde oyleydi. Bebek baski yapiyormus. Sizinki hala kucuk ama yinede dr gorunun. Ben 3.4 gun ihmal edib gitmedim.