MrsSerpil Merhaba güzel anne ve adayları 33 haftalık gebeyim ginoferrosanol ve decavit kullanıyorum. Elenatal kullanan var mı? Sizce elenatal e mi geçmeli miyim?
RuzgarsMommy Elenatal 1 i ilk hamile kalınca kullandım ben 3 4 ay sonra decavite geçtim Doktorum doğumdan sonra da elenatal 2 yi kullanacağımı söylemişti Sen 33 den sonra neden değiştiriyorsun ? Omega falan kullan son ayındasin