Ozlmece22122 maşallah, rabbim sizlere bağışlasın, hayırlı evlat eylesin 😊
birşey sormak istiyorum, nasıl sancılardı ? Belden mi geliyordu, karından adet sancısı gibi mi giriyordu. Şuan 37.haftamdayım. Bebeğim kanaldaymış doktor 10 güne bekliyorum bebeği dedi, bu aralar sürekli adet sancısı gibi sancım var gece bazen uyutmuyor. Düzensiz olduğu için anlıyorum yalancı olduğunu ama ne kadar böyle devam edecek bilmiyorum, çok zorlanıyorum artık gerçekten doğurmak istiyorum 🤭😣