Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim 5 haftadan beri bulantılarım var şuan hala devam ediyor ve kendimi çok hasta hissediyorum hep yatıyorum hiç kalkamıyorum birşey yiyip içemiyorum iş güç yapamıyorum psikolojim bozuldu iyice sanki hep böyle olacakmışım gibi böyle olursam bebeğe nasıl bakarım ne yaparım diye üzülüyorum sizde böyle miydiniz devam ediyor mu hala geçti mi ne olur akıl verin bana çok çaresizim 😞