Şuan da 33+5 haftalık hamileyim yavaş yavaş artık doğum yaklaşıyor ve benim korkularım git gide artıyor nefes egZersizleri yapıyorum ama çok çabuk yoruluyorum sigara içen bir hamileydim ama artık bıraktım çok şükür bebekte birşey yok şuan için ama doğum olayı beni çok korkutuyor sürekli kendimi teselli ediyorum birşey olmuycak herkes yapıyor sende yapabilirsin ama inanın ki bunlar sadece lafta kalıyor içim içimi yiyor ve hep dua ediyorum yine de normal doğum olsun diye bir türlü aşamıyorum bu korkumu aranızda benim gibi korkan var mı :(