Nilaykirikbas5516 sehrikarabulut turk kahvesini zaten sevmem ama haftada bir yada iki sütlü kahve içiyorum canım
Gamzemesee sehrikarabulut ben ilk gebeligimdede bundada iciyorum valla kola falanda ictim tabi bunlar zararliyms cahillikten
1PrensAnnesi sehrikarabulut valla şaka gibi ama bana doktorum önerdi 🤣 günde bi fincan iç beyin ve kas gelişiminde etkisi var dedi zaten severdim içiyorum o yüzden ama fazlası zararmış 1 i geçmiyorum
Kbrackkk sehrikarabulut yaa ben kola içmiyorm ama fanta sprite coook seviyorummm cok içiyorum cok rahatlatıyor beni haftaya gittigimde sorucam doktoruma bi zararı olur mu ki
Gamzemesee Kahveyi cok abartmamamk sartyla icin dyolar zaten ama asitli seylere yoneltmiyolar bu salam sosi falanda yemeyin dyolarda onlarida yiyom ben nasil yapcaz 😀😀
Mommy2b sehrikarabulut günde bir bardak içiyorum, sütlü filtre kahve yaparsam 2 küçük fincan içebiliyorum kafein oranını hesaplayarak 😅