melodiprenses Kızlar 24. Haftadayım avuç içi kadar ıslaklık oluyor. Bildiğiniz şeffaf su yarın randevum var. Acaba bu durumu yaşayan var mı?
Bsrlmnemr melodiprenses o su mu? Akıntı mı acaba?? Benden de geliyor ama akıntı bende.. Doktora git bence o bakıyor turnusol ped falan koyduruyor alttan muane ediyor sonra karar veriyor su değildir inşallah
Hashasim2020 Ben yaşadım canım 20-21. Haftadan beri yaşıyorum (26 haftalığım) görünce doktora gittim tabi koşa koşa durumu anlattım alttan muayene etti mantar enfeksiyonu çıktı 4 tane fitil vardı tam geçmedi hala ıslaklık oluyor 😒
melodiprenses İlk gebeliğimin son döneminde de yaşamıştım ama sonrasında suyun tamamı gelerek doğum olmuştu. Ordan bildiğim kadarıyla akıntı değil şeffaf su gibi
Hashasim2020 melodiprenses evet bildiğimiz su çamaşırlarım hep ıslanıyordu elim kadar idrar yapmış gibi
Ervasevgi Hashasim2020 vakit kaybetme doktora git hemen bendd 23 haftamda aynı şeyi yaşadım ve idrar kaçırıyorum sanarak 10 gün gitmedim doktora meger suyum geliyormuş erteleme
Hashasim2020 Ervasevgi ben gittim zaten canım mantar benimki enfeksiyondan oluyormuş fitil falan verdi suyu iyi çok şükür
Ervasevgi melodiprenses ben kaybettim malesef 😢 ama herkeste aynısı olacak diye bisey yok belki seninki şu degildir ama yinede ihmal etme bence git
Ervasevgi melodiprenses inşallah canım korkma ama tedbirini tabiki al herkesin suyu gelecek diye bisey yok