Selcann94 Eda06 Önce bi çektiriyorlar tabi 🤣 Temmuz annelerinden biri daha kurtuldu darısı başıma artık 😂
Edauysun Eda06 ayy çokmı kötüdü🙄 sezerysn canm valla tırstım bu arada analı babalı büyüsün hyrlı evlat olsun inşallah🦋🤲🏻
Cerenssn Cerenssn vallaha ben daha nasil doguracagima karar bile veremedim normal mi sezaryenmi diye 38 haftadayim hala karar veremedim normale musaitmişim
Eda06 Cerenssn o zaman normal derim çünkü sezeryanda çocuğunla ilgilenemiyosun zoruna gidiyo emzirirken dikişlerin acıyo kalkamıyosun oturamıyosun yardıma muhtaç oluyosun