cico-20 Merhaba arkdslar 24+5 haftalık gebeyım de kan ve ıdrar testımde ıdrar yolu enfeksıyonu cıktı. Ebe tek doz Monurol şase almamı onerdi kullanan varmı sıkıntı olurmu bılemedım
Snzen cico-20 tek kullanımlık öneriyorlar evet ablam kullanmıştı bende de enfeksiyon göründü ama idrar kültürü yapıldı temiz çıktı doktorum ilaca gerek yok bol su iç demişti bi kültür testi yaptır bol su tüket geçer inşallah ☺️🙏🏻