Mlis bende 22 haftalık hamileyim almadan duramıyorum ama odası ve araba falan henüz almadım. Arabayı şmdi almicam 5-6 aylık olmaya yakın alacam. Oto koltuğu alacam sadece. Onun dışında e bebek civilden zıbınlarını aldım ben instagramda idilbebe ve bebemer bebe den hastane çıkışları aldım 5 li 50-60 tl ye. Civil e ebbeekten çorap alabilirsin bunun dışında tulum badi takımları aldım hırka aldım iki adet iki yelek aldım eldiven aldım 5 tane bi müslin örtü bide normal battaniye aldım snde alabilirsin aslında bende kışa doğru mecalim kalmaz diye alıyorum şmdiden yedi yirmi dört bebek eşyası bakıyorım desem yeridir