Aysegulbagca22 ben 3 yıllık evli 2 3 ayda bir adet gören pkoluydum, amh değerim 16 idir. 4 negatifle sonuçlanan aşılama sonrası doktorum tüp bebek önerisinde bulunmuştu çok yorgun geçen bir tedavi süreci olduğu için tüp bebeği ertelemeye karar verdik. Iki ay sonra bulantılarım başlayınca kendiliğinden hamile kaldığımı öğrendim, bebeğim 10 haftalıktı öğrendiğimde 😊