Arkadaşlar 6+4 teyim gece mutlaka lavabo için uyanıyorum çok su içtiğim için ama idrar rengi daha koyu ve sarı akıntımda var koku da değişti dr a gideceğim tahlile enfeksiyon mu var diye? Enfeksiyon olunca bebek düşer diyorlar bu durumu yaşayan var mı acaba