Burcuyyy Cavap basit,bir anda nirvana yapan hormonlaran dolayı böyle düşünüyorsunuz,üstüne bir de vesvese eklendi mi tadından yenmiyor🙊 ben paniklerimle,vesveselerimle mis gibi geçen hamileliğimi 9 ay boyunca kendime zehir ettim,bu sefer şeytana kulak vermeye niyetim yok.Evet okuduklarımızdan,duyduklarımızdan etkileniyor kendimize pay biçiyoruz ama her canlının nasibi kendine.Tevekkül etmekten başka tek bir çare yok.
Doğumdan sonra hızla yükselen hormonlar aynı hızla düşecek ve lohusa depresyonuna zemin hazırlayacak.Onun için şimdiden psikolojik olarak kendinizi hazırlayın,okuyun,araştırın. İlla yaşayacaksınız diye bir durumda yok,bende olmadı mesela sadece vesveselerim pik yaparak devam etti.Bebeğimle dip dibe yaşadım aylar boyu😊Belki bu da bir depresyon şeklidir kimbilir..
Az bir zamanınız kalmış,tadını çıkarın inanın sonra sizde pişman olacaksınız bu muazzam sürecin tadını çıkaramadım diye.Şimdiden hayırlı olsun:)