Arkadaşlar oksapar iğne kulaniyorum karnımdan 22 haftalık hamileyim sürekli karnımdan yapiyorum dün arkadaşim karnından yapma yoksa bebeğin kafasina denk gelir öyle engeli doğan bebek olmuş dedi bunun yüzunden bende korktum biraz doktorum hiç karnından vurma demedi randevum gelince soracağım da bekliyemedim kulanan var mı iğne oksapar karnından devam eden